1 januari

Idag har vart en mindre rolig början på året.

Vaknade hos ida runt 2 halv 3, tittade på Harry potter och phoenix ordern,
Sen smsade mamma och tyckte att jag skulle ta mig hemmåt,
Jag blev såklart sur men följde lydigt med pappa hem när han hämtade mig.
ÅÅÅÅH det här SUGER !
seriöst jag bor i en liten skit håla Kallad Eskilstuna mitt i ingenstans
här händer INGENTING.
Jag vill bara bort här ifrån !
Tänk om man kunde göra så man blev arton NU och fick flytta här ifrån utan att behöva bry sig ,
att bara få pröva sin lycka nånannanstans.
Fan vad jag längtar.

I alla fall ,
när jag kom hem (runt typ halv 5)
Satte jag mig vid datan
och här har jag setat sen dess och kollat på greys anatomy.

Fan vilket tråkigt liv jag har.


Nu ska jag väll fortsätta mitt tråkiga liv med att fortsätta drömma om att komma här ifrån.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0