12/1

Hejsan !

Idag har varit en allmänt jobbig dag.

Jag vaknade runt 06.00 och var rätt pigg ,
gjorde i ordning mig som vanligt ,
åt frukost som vanligt ,
Allt var som vanligt.
Men på bussen kände jag hur illa jag började må ,
Äsch det går över tänkte jag och låssades som ingenting ,
sen försvann syne , hörseln , och jag fattade att jag skulle svimma ,
som tur stog Hanna framför mig och det sista jag kommer ihåg att jag sa var :
Hanna hjälp mig.

Jag svimmade inte men jag var inte medveten om någonting ,
i nästa stund satt jag nere hos skolsköterskan och jag hade superlågt
blodtryck .

det var kind of schary .

men jag stannade i skolan, vart helt utmattad av det men
jag klarade mig som tur var.
gick bara till halv tre så det var inte så farligt ,
i morgon går jag till halv 5 så vi får se hur det går ;)


Love
Felicia


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: vet inte vem du är men:) haha

2010-11-10 @ 21:59:58
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Haha, vad bra! :D Men... vem är du? Kan inte riktigt sätta fingret på det :)

2011-04-14 @ 11:51:57
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0