Duktig flicka !

shit jag gjorde det ,
Jag ställde klockan på halv 9 ,
gick upp
tog på mig kläder och gick ut och sprang !
det var i oförsig inte så långt , bara 2-3 km men
för  mig är det jävligt bra med tanke på hur förskyld jag är.

när jag kom hem gick jag raka vägen till duschen ,(Kände mig helt svimmfärdig efter som att jag inte hade
ätit något,) Duschade , gick ner på mitt rum
tog på mig mina rosa snobben shorts och ett svart H&M linne ,
sen gick jag upp och åt frukost.
Mamma berömde mig för att jag var så duktid och tog steget att gå ut utan att någon tjatar,
det kändes bra.

Ni (om någon läser) tänker säkert ; men wtf , 2-3 km det är ju fan ingenting ,jag springer 5 mil varje morgon .
Men vet ni ?
jag är stolt över mig själv.
Jag tycker jag är duktig och that's it !

Gud vad jag längtar till dansen och sången ,
jag Hatar lov , då har man värkligen inget att göra ,
man kan ju alltid sova och umgås med kompisar,
men liksom hur kul blir det i längden ?

Jag vill göra något med mitt liv liksom ,
jag vill bara uppnå mina mål, gå ut skolan,
flytta hemmifrån skaffa jobb skaffa man-skaffa barn .

Barn , mitt högsta mål här i livet ,
liksom hur mysigt är det inte att gå och bära på ett litet knyte,
se det krypa första gången , höra den säga mamma,
Det är min dröm.

det låter helt jävla svensson jag vet men ni vet ens
drömmar när man var liten , om att bli prinsessa , bli modell ,bli delfinskötare
ja jag vet inte vad ni drömde om ,
men min dröm har alltid vart att få barn.

Ska träffa Gustav sen,
gud vad jag har saknat honom.
ska sova hos honom, och ikväll ska vi åka och hälsa
på hans syrra som jag inte har träffat på 1000 år,
och så ska jag få träffa julia , Gustavs systerdotter
hon är typ 1 år men jag har aldrig träffat henne så det ska bli kul :-)

Nej,men nu ska jag väll typ göra något , jag vet inte .. xD

Ha det bäst !


Love
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0