femte januari

Idag har varit en helt okej dag.
Har vart på stan med Johanna.Lb , vi provade kläder på h&m (jag kollade på en tröja och en bh men jag hade inte med mig tillräckligt mkt pengar så jag köpte bara bh'n,) och gick runt och kollade,
sen när vi skulle gå och fika visade det sig att det var nån röd dag idag eller nått så det var stängt ,
det ända  som var öppet var mc donalds så vi gick dit , hon åt äppel paj och jag en mc flurry.
Vi satt och snackade skit (som alltid) och hade allmänt trevligt.
Sen när jag skulle hem tog det typ en timme för det var så halt och bussen kunde knappt komma fram -
Irriterande.

sen kom jag i alla fall hem och var helt stelfrusen och trött ,
så jag gick ner på mitt rum och kollade på en film,
eller ja .. kollade och kollade , jag sov igenom hela filmen och vaknade av sluttexten XD
jaa , och nu sitter jag här.

Vad har du gjort idag ?

Love
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0