huvudvärk

usch jag har sånn dunkande huvudvärk ,
Jag vet att man inte ska sitta vid datan när man har ont i huvet men jag ska gå och lägga
mig snart.

Imorgon sätter jag klockan på ringning och börjar dagen med  en morgon runda i skogen,
det tar typ 10 minuter att gå dit så om jag går snabbt får jag en liten uppvärmning .
Gud vad jag är duktig på att tänka logiskt .

Nu har jag bestämt mig för att sluta äta godis HELT tills nyårs afton 2010.
vi får se hur många dagar jag lyckas hålla mitt löfte , och imorgon ska jag se
om jag lyckas lura i mamma att betala mig för mitt godislöfte så jag får mer pengar till dansen och sången.

menmen , jag måste väll sova nu så jag orkar springa imorgon , sätter klockan på typ 9
(om jag ens orkar gå ut med tanke på min jävla huvudvärk som vägrar försvinna)

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0