tråååkigt

Nu sitter man här helt färdigfixad och väntar på att Gustav ska komma hem,
han är på stan och skaffar bank och ID kort,
Jag vet inte hur lång tid det brukar ta  ?
Tänkte dra med honom ut på en promenad ikväll efter vi har vart hos hans syrra
och en spring tur imorgon bitti.
Nu ska jag hålla mig till dom här vanorna och försöka träna varje dag.
här är mitt schema (efter skoltid)

Måndag; Rida med Evelina
Tisdag; Kör,springtur på kvällen
Onsdag;Dans  (har gympa den dagen så orkar inte springa xD)
torsdag; konfa gruppen (varannan vecka) och en långpromenad på kvällen.
Fredag; en dag för att vara med kompisarna !
Lördag; Sångpedagogen ?
Söndag; rida med evelina

Nu jävlar är det nån här som ska bli riktigt snygg i sommar :-D

Love
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0