Tredje Januari

idag har det vart en låååång dag !¨
Sov som ni vet hos Gustav,
vi hade klockan på ringning , det vart sent igår så vi
orkade inte springa , sen så var det jätte tjock snö så jag har ju nått att
skylla på (A) mohahah.
Iaf,
när klockan ringde så hörde vi Såklart inte den ,
men jag vaknade när snooze gjejset hoppade igång , stängde av larmet ,
ställde om det till kvart i 11 istället för 10 som den var innan.
haha jag var lite halft bortA så jag fattade inte att vi skulle upp så jag sov lugnt vidare ,
sen när klockan ringde för andra gången vaknade både jag och gustav , men
morgontrötta som vi är så somnade vi om igen xD
sen efter typ 5 min ropade hans mamma att det var frukost så vi tvingade oss upp.
sen gick han och duschade och jag började sminka mig ,
sen ringde jag och väckte johanna och sa åt henne att hon skulle palra sig ner på stan.
vi åkte ner på stan.
väntade på johanna i 1000 år.
sen kom hon äntligen och då gick vi in på Ginatricot , då blev gustav jätte glad ! Not XD
vi gick runt på stan.
gick till Eriksson och åt.
sen typ gick vi till Hemköp och johanna köpte hårfärg till mig i sen julklapp.
sen gick vi tre till johanna och hängde.
efter ett tag tog jag och gustav bussen hem.
och nu sitter jag här och väntar på att ida ska komma .
 Skriver antagligen mer senare .


Love
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0